Monday, December 30, 2013

Ut med det gamla och in med det nya

Jaha, nu ar det snart 2014. Inte klokt... 2013 har varit ett ar da jag lart mig mycket. Mycket om mig sjalv och om andra. Jag har lart mig att ibland far man helt enkelt slappa taget. Aven om jag vill halla fast sa om det inte finns nagot intresse fran det andra partiet sa maste man helt enkelt slappa taget. Aven om det gor valdigt ont. Det maste bara bli stopp nar jag blir sarad om och om igen. Det funkar bara inte i slutet.

Jag har ocksa lart mig att folk ser pa saker pa valdigt olika satt och att jag inte alltid ska vara sa  tillmotesganede. Jag maste lara mig att dra granser valdigt klart och tydligt.

Jag har lart mig att inte vara sa FASLIGT radd for blod och sprutor. Att allt inte hander bara for att man vill.

Det ar viktigt att slappna av. Att vara lugn i kropp och sjal. Att tro pa sig sjalv. Att vilja, bara vilja... Kampa for det man vill ha.

Nytt hus har vi fatt och tillskott i familjen. Hoppas pa ett spannande 2014 for oss alla!

Xoxo

No comments:

Post a Comment