Saturday, July 14, 2012

Arbonne

Idag hade jag Arbonne party hemma hos mig med hjälp av Paula. Paula är Amys syster och hon var också här. Linda och Julia kom och fick massor av bra information. Julia är 6 månader gravid och Lindas lilla flicka är 4a månader

Arbonne är ett jättebra märke. Dom säljer hudvård och vitaminer/tandkräm/deo och en massa bra. Allt är naturligt och innehåller ingen mineral olja som dom har i dom flesta märkena här tyvärr. Jag har valt att gå med i företaget och säljer det nu. Jag tror att om Linda och jag säljer det tillsammans att vi kan få ihop ett jättebra Santa Barbara team :)

Det är upp till dig själv hur mkt pengar du vill tjäna vilket jag tycker är bra. Grejen är att produkterna är superb men jag kommer aldrig tvinga någon att köpa. Folk kan se resultat på mig. Jag brukade ha hemska rynkor runt ögonen och efter att ha använt RE9 ögonkräm så är dom nästan helt borta!!!!

Inte klokt alltså :)

Dags att kolla film

Xoxo

1 comment:

  1. du hade absolut inte HEMSKA rynkor under ogonen haha ... men litegrann... och de ar helt jakla borta.. Inte klokt. Plus jag ser redan skillnad pa min hud och jag har anvandit serien 1 1/2 dag bara

    ReplyDelete