Tuesday, July 24, 2012

Carolins födelsedag

I morgon är det Carolins födelsedag. Carolin är min kära lilla syrra som bor i Sverige med hennes fästman Emil och deras lilla dotter Agnes. Agnes är världens sötaste lilla bebis. Hon har nästan lärt sig skratta sa Carolin till mig idag. Vi brukar skriva till varann genom Kik, det är en iPhone app. Gratis forstås och jag tycker den är jättebra.

I lördags var det min kompis Stefanies födelsedag fast vi firade i Fredags. Jag åkte ner tiill Mamma med Joey för Trine hade jobbat i LA i veckan så vi ville träffa henne över helgen. Joey var för bakfull för att köra ner till mammsen så det blev jag som fick köra även fast jag var bakfull också fast mindre än Joey hahaha

Denna vecka är första veckan på bikini tävlingen. 2a dagen utan socker är ok, fast liiite svårt måste jag säga.

Puss!
Xoxo

No comments:

Post a Comment