Wednesday, July 4, 2012

Happy 4th of July -Independence Day

Jaha, idag är det Independence Day här i USA. Folk firar mest med att grilla och kolla på fyrverkerier. Vi slängde precis vår gamla grill för den va så paj. Vi åkte till en affär och köpte en liten bärbar för bara $12!

Grillar kostar mkt innan the 4th bara för att affärerna vet att alla vill grilla så vi väntar med att köpa en. :)

Vi ska ner på stan nu på morgonen så jag kan kolla på ett cover till min iPad. Jag såg en bra online super billig med tangentbord men Joey tyckte vi skulle kolla på stan först så jag sa ok. Då kan jag springa förbi Starbucks och köpa min kaffe också. Hihi

Nu är det dags att gå upp. Måste till mataffären också och köpa hamburgare med tillhör för grillen :)

Ha det bra och grilla lugnt.

Xoxo

No comments:

Post a Comment