Tuesday, July 17, 2012

Träning

Gjorde 20 min cardio på stepmillen igår innan en timme ben träning med Claudia, Marissa och vår tränare Brian. Idag satt jag på jobbet och bara längtade tills jag skulle få gå till gymmet. Så skönt att kunna sätta igång igen. Har ju nästa bikini träning i Oktober så det är bara dags att sätta igång. Haha jag gjorde 30 min cardio idag och jag svettas allt som en liten gnu. Antar att det är bra... Haha

Ska göra cardio i morgon också sen på Torsdag ska jag åka till min vax kvinna innan hon åker på semester till Indien. Hoppas hon inte är borta fööör länge! Haha efter det ska jag köra ut till Goleta för att lämna av Saras Arbonne ögon kräm som hon köpte av mig. Ska bli kul att se hennes pojkar också för jag har inte sett dom på skit länge nu.

Fredag ska jag fira Stefs födelsedag en dag i förskott. Hon ska fira med sin man och barn på hennes födelsedag på lördag.

Lördag drar jag och Joey ner till mamma för min syrra Trine jobbade i CA denna vecka. Ska bara mysa med henne. Har inte sett henne sedan bröllopet och jag är ju hennes Maud of honor också och nu får vi en chans att prata om hennes bröllop, förut var ju allt om mitt.

Nej, nu är det dags för sängen.

Xoxo

No comments:

Post a Comment