Monday, July 16, 2012

RE9 Cellular renewal masque

Idag testade jag Arbonne RE9 Cellular renewal masque. Paula sa att man blir lite röd efter därför ska man bara göra den på kvällen.

Jag tvättade och torkade ansiktet som det stod att man skulle göra. Sen ska man kleta på den och ha den på i 5-7 minuter. Det började kittla och krypa i huden på en gång. Inte obehagligt bara att man kände det lixom. Jag hade på mig den i 7 minuter innan jag tvättade av den. Jag fick tvätta med ljummet vatten i ett tag för det kändes som att den satt kvar. Nästa gång ska jag pröva att ta bort med en handduk. Huden kändes lite varm efter men jag hade en fin "glow".

Resultatet var jättefint. Mina porer var mkt mindre, huden slät och såg väldigt hälsosam ut. Här kan ni se foto på hur röd jag blev (tror att min mobil allt gjorde mig lite rödare än vad jag var i verkligheten) och ett foto på crèmen.

Xoxo

No comments:

Post a Comment