Friday, July 27, 2012

Spray tan

Idag testade jag att spraya Marissa eftersom hon ska tävla om två veckor. Vi övade också på att posa och gå. Hahaha var så kul att spraya henne för hon blev super mörk. Det är det vi vill så det är bra haha sätter upp ett före och ett efter på henne här så ni kan se om jag gjorde ett bra jobb :)

Snart är första veckan över med min nya diet. Ett pund gick jag tydligen ner på tre dagar men det kan ju vara vatten vikt eller nått. Jag har i alla fall tränat varje dag denna vecka och ska träna i morgon och söndag också. Varje dag ska det tränas fram till den 20 e oktober. Oj, oj...

Svårt att fatta att jag gjorde det i 4a och 1/2 månad förra gången. Fy vad kämpigt det var alltså. Får se om det är lättare denna gång eftersom jag redan väger mindre än vad jag gjorde när jag började förra gången och mitt fett har distribueras annorlunda nu.

I morgon har vi också bbq med mitt jobb sen på kvällen har jag lovat en kompis att gå ut och dansa för hennes födelsedag. Får se om jag dör av hunger! Haha är redan svin hungrig så ska nog dricka lite vatten snart och sen gå och lägga mig. Vatten och sömn är viktigt när man försöker gå ner i vikt. Ska se om jag kan ta mig ner till va 110 pund. Det är ca nästan 50kg sen vill jag ha ett six pack också hahaha får se hur allt detta går. Har jag tur så kommer jag under 110. Får väl se hur mkt jag pallar haha

Xoxo

1 comment: