Wednesday, February 6, 2013

Arbonne lappstift

Hej hopp,

Som sagt jag saljer ju Arbonne (kanske inte har sagt det?!). Kolla in www.arbonne.com dom har massor av underbara produkter. Inget Gluten i deras produkter inte. Inte heller parabens (svenska?) som man kan fa cancer av eller mineral olja som ar illa for huden.

Jag kopte i alla fall Vintage Rose lappstift igar sa forhoppningsvis far jag det i morgon sa jag kan testa och posta fore och efter bilder sa ni far se. Dom sitter jattebra och sprider inte ut sig utan haller sig pa lapparna. Jag har ett annat orange/rott och det sitter som bergen alltsa. Man behover inte mkt alls sa super drygt. Kostar $25 fast eftersom jag saljer det sa far jag rabatt. Man kan ocksa bli VIP kund och det blir man genom att pejja $20 och da far man 20% rabatt i ett helt ar pa alla produkter



2 comments:

  1. Skitsnyggt verkar det. Ska bli kul att se före och efter bilder! :)

    ReplyDelete
  2. Ja fick det idag! ska gora nytt blog inlagg sa du far se :)

    ReplyDelete