Thursday, February 7, 2013

Lappstift review!

Ok fick mitt Arbonne Vintage Rose lappstift idag. Sag ut sadar nar jag oppnade det men nar jag val satte pa det pa lapparna sa bara ALSKAR jag det!!! Fargen ser skiiit snygg ut pa - inte helt hysteriskt men typ en mjuk rosa farg (tror det ser lite mer rosa ut pa bilden an vad det ar, svart att ta kort sjalv). Det glider pa jatte latt och det stannar pa lapparna och flyter inte ut
Fore - inget smink har jag pa mig hahaha ser valdigt harig ut fast det ar jag ju inte! Bara for att det ar en sadan satans narbild hahahaha

Tadaaaa! Efter - som ni ser sa ser det valdigt rosa ut fast det ar det inte. Det ser valdigt naturligt ut

Man kan definitivt ha det pa sig pa jobbet och sen efter jobbet slanga pa lite genomskinligt lappglans for att gora det lite snitsigare for Happy Hr eller middag med alsklingen <3

Perfekt lagom tills Alla Hjartans Dag plus att det stannar pa lapparna och fastnar inte pa alsklingen hahaha 

Om nagon ar intresserad att kopa lat mig veta for jag kan fixa rabatt :) kolla in allt pa:

www.arbonne.com

Xoxo

No comments:

Post a Comment