Monday, February 11, 2013

Macaroons och Mercedes fest

I fredags var jag pa baby shower for min kompis och granne Nallely (man uttalar det typ Najjelly). Hon ska ha en flicka och via kejsarsnitt blir det den 11e Mars. En manad fran idag. Hon har redan en pojke som ar 14 fast det har ar hennes sambos forsta barn och han ar skiiit nervos hahah Dom bor 2 dorrar ner fran oss sa vi har sagt att behover dom nagot sa ar vi har.

Sedan korde Joey och jag ner till mamsen i the OC for att fira hennes fodelsedag lite sent. Pa lordagen gick Joey och jag runt pa Fashion Island (shopping center) for att leta mer presenter till mamsen och da fick jag syn pa en affar som saljer Macaroons!!! Jag blev helt dare!!!
Vi kopte 12st till mamma och 6 st till mig. Dom ar helt underbara och det ar samma kakor som mamma bestallde till min bridal shower. SA MUMSIGA!

Pa kvallen at vi sushi och mamma fick oppna presenter och det var super mysigt. Mindre mysigt var det att restaurangens service var sa langsam sa jag tror vi var dar i totalt 4a timmar.

I sondags sa akte vi till Dodger Stadium och firade min Arbonne sponsor som tjanar tillrackligt mkt for att fa en gratis vit Mercedes. Det vill jag ocksa ha sa jag jobbar pa.
Jag fick en liten present eftersom jag ar med i Paulas lag

Denna vecka ska bli spannande... vanta lite nu herregud nu kommer jag lata skit gammal... jag tycker det ska bli spannande att stada ut garaget... Ok Jessica... nu later du fan gammal hahahahah Herregud lixom

I vilket fall sa i helgen sa ska vi forsoka stada ut hela garaget och gora det i ordning osv. Vi har fortfarande massa saker fran brollopet dar. Tar bara upp plats. Jag vill ha det organiserat med hyllor osv. Jag far ta fore och efter kort.

Pa sondag morgon ska jag hem till Sara och ha Arbonne fest :) Hoppas nu pa att jag kommer salja massor till henne och hennes kompisar!!!

Nu ska jag kolla pa The Bachelor

Xoxo

3 comments:

  1. Jag måste ju testa dessa macaroons som du blir sådan dåre över :)...

    ReplyDelete
  2. Du!!! Sa gott sa du anar inte alltsa hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Då är det i och för sig farligt att ens testa. Som med rökning haha

      Delete