Tuesday, February 5, 2013

Flyttad pa jobbet

Jaha, idag var forsta dagen jag var pa jobbet efter att vi flyttat runt alla. Forst och framst - vem gor sa? Bestammer sig for att flytta runt pa majoriteten av folk som jobbar dar. Jag tycker att nar jag har fatt mitt skrivbord sa ar det mitt. Skit irriterad av att behova flytta.

Dar jag sitter nu sa sitter jag langst fram och nara kopiatorn som anvands typ varannan minut och hogljudd ar den ocksa. Dessutom sa fort folk gar forbi sa skakar min dator och  hela skrivbordet. Golvet ar kasst... Marks att jag ar lagom irriterad. Jag var pa skit humor hela dagen som tur var kunde jag snacka lite skit med Linda iaf hahaha Annars blir jag hel dare!

Jag fick ringt nagra kunder nar det blev lite tystare iaf som tur ar annars skriker chefen (hander dock anda iof... hahahah)

Jag forsoker dock bita ihop liiiite och bara kampa mig igenom det. Jobbet ar jobb och sa ar det bara. Man ska inte kanna sig hemma dar, det ar endast jobb. Hoppas verkligen att jag kan salja Arbonne pa heltid snart. Eller, jobba deltid men tjana som heltid :)

Jag har redan haft en Arbonne fest denna i Februari och jag bokade 2 fester till och salde lite. Nasta helg har jag en till hemma hos Sara och helgen efter det har jag en hos en ny tjej jag traffat - Hannah.

I helgen ska Joey och jag ner till mamma och fira hennes fodelsedag i efterskott. Vi far nog ga och ata Sushi for det ar typ det enda Joey kan ga ut och ata... Ra fisk hahah men det ar ju gott anda haha

Ok, nu ska jag laga fisk at Joey sa han har nagot att ata nar han kommer hem och inte behover stressa for det (han ar pa gymmet just nu, som alltid haha)

Xoxo

2 comments:

  1. Så irriterande alltså!!! Vad var poängen med att flytta alla egentligen?

    ReplyDelete
  2. tydligen ska det bli mer energi da... skiiiit irriterande!!!

    ReplyDelete