Wednesday, February 13, 2013

Ash Wednesday och vaxning

Idag ar det Ash Wednesday, vet inte riktigt vad det heter pa svenska? Min man ar katolik sa jag gick med honom till kyrkan idag. Prasten satter sot i pannan pa alla och har star dom i ko

Detta ar ocksa kyrkan vi gifte oss i den 12e Maj 2012

Direkt efter jobbet idag sa slangde jag mig ivag till en cigarr affar for att kopa en cigarr till min kompis som fyllt 30 och sa en till Joey som jag ska ge honom i morgon for Alla Hjartans Dag. Eftersom han tranar till sin tavling sa kan han ju varken ata eller dricka gott sa da tankte jag att en cigarr blir ju perfekt! 

Efter det korde jag till min vax kvinna. Hon ar helt underbar! Jag har aldrig traffat nagon som kan gora en braziliansk vaxning sa smartfri! Inte klokt alltsa. Tydligen har hon varit pa Oprah's show och Dr Oz tror jag det var. Hon har vaxat i over 30 ar nu och hon alskar det. Hon vaxar i 8 strips sen ar man klar. Tar ca 15 minuter. Hon berattade for mig idag att hon har klienter som endast behover ga till henne typ 4 ggr per ar! Fatta det alltsa :)

Nej nu ska jag ata min gluten fria lax pasta. Ska posta kort pa det i morgon :)

Xoxo

1 comment: