Monday, February 4, 2013

Joeys tavling

Ugh... jag ar sa himla kass pa att skriva har. Just nu ar jag pa Joeys dator vilket ar darfor jag inte har prickar over aao. haha

Joey tranar for han ska vara med i en Physique tavling nere i LA pa hans fodelsedag den 13e April. www.lindsayproductions.com kan man lasa mer info. Han var sa trott ikvall nar han kom hem och ville inte ga och trana. Han sa att han hade ingen energi men jag sa allt at honom att det ar vart det sa kampa pa nu bara sa han gick och vart glad for det.

Dock anvander manga av dom som ar med i tavlingen doping vilken Joey inte vill gora (tack o lov) sa han ar lite nervos att han inte kommer va lika stor och muskulos som dom andra killarna. Vi far val se hur det gar. Jag hejar pa honom anda! :)

Xoxo

1 comment:

  1. Så kul. Kommer säkert gå jättebra :). Kul att du är tillbaks här :)

    ReplyDelete